spinner

معرفی نرم افزار نظارت دوربین مداربسته AIRLIVE

12 مهر 1395, 20:10 8768 بازدید

معرفی نرم افزار نظارت دوربین مداربسته AIRLIVE
امروزه مسئله امنیت افراد ،اموال و محافظت از اطلاعات یک امر ضروری در جهان بسیار حیاتی است ،که این امر موجب بهبود در مبارزه با تروریسم ، بالابردن امنیت ملی و توسعه سریع مبارزه با جرایم اینترنتی خواهد شد.
در میان راه حل های پیشنهادی جهت مبارزه با موارد بالا نظارت تصویری یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین فن آوری های امنیتی میباشد.
AIRLIVE که خود یکی از معروف ترین و پیشرفته ترین مارک های دوربین مداربسته است جدیدا نرم افزاری جهت نظارت هرچه بهتر و راحتر تصاویر ضبط شده ارائه کرده است
AIRLIVE CAM PRO  نرم افزار بسیار حرفه ایست که با تجزیه و تحلیلی ویدئو های ضبط شده و استفاده از الگوریتم های پیچیده و پارتیشن بندی آنها هرگونه حرکت غیر منتظره یا رفتار های غیر معمول را که ممکن است تهدیدی برای مردم ، اموال و... باشد را تشخیص داده وبه مسئول نظارت هشدار خواهد داد.
این نرم افزار نه تنها از دوربین های مداربسته خود پشتیبانی میکند بلکه با سایر مارکهای دوربین مداربسته نیز کار خواهد کرد
AIRLIVE CAM PRO در تشخیص موارد خرابکاری یا تروریسمی بسیار استادانه عمل خواهد کرد.این نرم افزار قابلیت تشخیص مختل شدن و یا دستکاری دوربین مداربسته را داراست.
این نرم افزار جهت حل چالشهای دنیای نظارتی مانند به سرقت رفتن یک وسیله یا تشخیص جسم خارجی که در مقابل دوربین باقی مانده است را برطرف کرده است
 
جهت استفاده از این نرم افزار ، دوربین مداربسته شما باید قابلیتهای TRIPWIRE & Tamper Detection را دارا باشد.
مزایا:
1-تشخیص حرکت در یک جهت و هر دو جهت (اگر خلاف جهت شی در حال حرکت باشد هشدار امنیتی به صدا در خواهد آمد)
2- شمارش شی ، تشخیص تعداد افراد وارد شده و یا خارج شده در فروشگاه یا مکان های عمومی و...
3-بالابردن کیفیت تصویر در روزهای مه آلود و بارانی
 
 
 

جستجوی در سایت