spinner

تفاوت دو دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال(IP)

8 مهر 1395, 10:28 9613 بازدید

تفاوت دو دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال(IP)

دوربین های مدار بسته مدل های مختلفی دارد از جمله آنالوگ و دیجیتال شما برای خرید دوربین حتما باید با آنها آشنایی کامل داشته باشید !!!!

دورببین های مداربسته آنالوگ نسبت به دیجیتال قدیمی تر بوده و بیشتر کاربران غیر حرفه ای از این دسته دوربین ها استفاده میکنند ولی دوربین مداربسته دیجیتال نسل جدیدتری هستند و برای کارهای حرفه ای استفاده میشود که در آنها اطلاعات از طریق پروتکل های شبکه انتقال و نمایش داده خواهد شد.

اولین تفاوت بین این دو نوع دوربین مداربسته قیمت پایین دوربین های آنالوگ نسبت به دیجیتال است اما در مقابل دوربین های مداربسته آنالوگ معایب بسیاری دارند که بزرگترین آن کیفیت پایین تصویر آنهاست. دوربین های مداربسته آنالوگ فقط با رزولیشن 700TVL بصورت خطی امکان ضبط تصاویر را دارد در حالی که دوربین های مداربسته دیجیتال یا به اصطلاح شبکه  5 مگاپیکسل یا در دوربین حرفه ایی تر حتی بیشتر از آن رزولیشن ضبط تصاویر را انجام میدهند تفاوت دوم آنها در زوم دیجیتال بر روی دستگاه DVR است.
نکته دیگه که باعث میشه دوربین های دیجیتال پیشرو باشند تکنولوژی به کار رفته در آنها است که شما میتوانید با کمک فیبر نوری هزینه های کابل کشی را بخصوص در مناطق وسیع کاهش دهید همچنین با نرم افزارهای کنترلی دوربین های مداربسته دیجیتال میتوانید تمام نقاط محیط را بررسی و نظارت کنید.
به طور کل میتوانیم بگوییم دوربین های مداربسته دیجیتال یا شبکه یا IP  مزیت های بسیار بیشتری نسبت به آنالوگ دارند اما برای بدست آوردن این امکانات و همچنین کیفیت بهتر تصاویر ضبط شده باید بیشتر هزینه کنید پیشنهاد ما دوربین های مداربسته شبکه ای هستند تا شما بتوانید بهترین نظارت را انجام دهید.
برای اینکه به شما تفاوت کیفیت ضبط تصاویر را نشان دهیم به عکس های گذاشته شده با دقت نگاه کنید و تصمیم بگیرید.شرکت مهام گستر آماده هرگونه راهنمایی و شبیه سازی رایگان برای شما عزیزان میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

جستجوی در سایت