spinner

cctv ( دوربین مداربسته ) چیست ؟

31 تیر 1395, 00:32 23058 بازدید

CCTV چیست ؟

CCTV مخفف کلمه تلویزیون مدار بسته (closed-circuit television) است که در اصطلاح به سیستمهای دوربین مدار بسته cctv می گویند.

از آنجا که دوربین های مداربسته در حال رشد بوده و امروزه رونق بسیاری پیدا کرده اند، دارا بودن آگاهی لازم در مورد این سیستمها کمک موثری نه تنها به فروشندگان بلکه به خریداران دوربین مدار بسته نیز خواهد بود.

سیستم دوربین مدار بسته کمک بسیار شایانی در حفظ و حراست از اموال کارفرمایان و همینطور ایجاد کنترل بهتر به محیط های اداری، مسکونی، کارگاهی و … خواهد کرد.
 
آشنایی با انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط تصاویر، روشهای نصب و کابل کشی، روشهای جانمایی و شناسایی هدف، آشنایی با انواع لنز، آشنایی با محاسبات مختلف و در نهایت معرفی سخت افزار، متعلقات و نرم افزارهای مورد استفاده در دوربین مدار بسته باعث ایجاد نگاه کارشناسی و دقیق تر به این موضوع گردیده که در نتیجه با بالا بردن بار علمی دست اندرکاران سیستمهای مدار بسته سبب رونق این بازار از لحاظ کمی و کیفی خواهد شد.
با توجه به سابقه طولانی شرکت مهام گستر در بازار؛ تهیه، توزیع و عرضه سیستمهای حفاظتی و نظاراتی، شبکه های کامپیوتری و سیستمهای تلفن تحت شبکه بر آن شدیم تا دست به عرضه تجربیات خود و آخرین دست آوردهای جهانی و علمی در زمینه های ذکر شده زنیم.

برنامه های آموزشی شرکت مهام گستر

در این سری از برنامه های آموزشی شرکت مهام گستر سعی بر آن داریم تا به وسیله مقالات و ویدئو ی دوربین مدار بسته، شبکه های کامپیوتری و تلفن تحت شبکه را به ترتیب از ابتدا معرفی نموده و تمامی نکات و آموزشهای مورد نیاز در اینباره را به طور کاملا تخصصی و مفهومی از ابتدایی ترین نکات تا انتها در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
مقالات نگارش شده در هر جلسه به همراه ویدئو مربوط به همان جلسه توسط مهندس امیدی و مهندس ابراهیم زاده ارائه خواهد شد و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع خواهد بود.

جستجوی در سایت