spinner

لزوم استفاده از کارشناسان IT در کنار متخصصین حفاظت و حراست

31 تیر 1395, 00:04 4690 بازدید

محمد اصلانی رئیس هیئت مدیره شرکت دانش افزار کاوش در مصاحبه با خبرنگار ما گفت ((متاسفانه سطح آگاهی و اطلاعات مشتریان و کاربران سیستم های نظارت تصویری در کشور ما پایین است. کاربران این سیستم ها در ایران اطلاعات چندانی درباره مباحث IT ندارند.در نتیجه بخشهای حراست و حفاظت سازمانها در هنگام استفاده از سیستمهای نظارت تصویری باید از کارشناسان متخصص IT هم استفاده کنند.دانش IT از جمله علوم روز به شمار میرود و اگر ما میخواهیم همگام با علم روز دنیا پیش برویم باید از متخصصین این علم در کنار مسئولین حفاظتی و حراستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به سیستم های IP و شبکه ای در بازار سیستم های نظارت تصویری ادامه داد ((طی سالیان گذشته به دلیل نو بودن این صنعت در ایران و در تمام دنیا رشد قابل توجهی را در این زمینه شاهد بوده ایم و این امر را در بازار ایران هم میتوان دید. به عقیده من درسالیان گذشته رشد بیست درصدی مداومی در زمینه تغییر سیستم های آنالوگ و تبدیل به IP در بخش دولتی داشته ایم.


در این زمینه به دلیل اینکه بودجه وسیعی در اختیار این بخشها است و آنها همیشه به دنبال سیستمهای خوب و درجه یک هستند بخشها و سازمانهای دولتی از جمله مشتریان عمده ما بوده اند . امیدوارم به دلیل جدید و به روز بودن این فن آوری در سالهای آینده رشد سریع تری را در این عرصه شاهد باشیم))

در ادامه او به آینده سیستمهای IP پرداخت و گفت (( به نظرم نه تنها در دنیا بلکه همچنین در ایران هم به واسطه ارتباط داشتن با بازارهای جهانی و تاثیر گرفتن از آنها این سیستمها راهکارهای آینده هستند و راهکارهای جز IP نخواهد داشت ))

جستجوی در سایت