spinner

افزایش آگاهی ،آموزش و منطقی شدن قیمت از مهم ترین عوامل کاربری سیستمهای IP

31 تیر 1395, 00:03 4668 بازدید

((باب وو)) مدیر عامل شرکت هوماکسی چین در مصاحبه با خبرنگار دنیای حفاظت صنعت حفاظت رادر بازار ایران با رشدزیادی همراه دانست و گفت (( به دلیل برخی مشکلات اقتصادی در طول یک سال گذشته این صنعت با رشد مورد انتظار همراه نبود. اما در حال حاضر و با ثبات بازار این صنعت به زودی به شرایط خوب خود باز خواهد گشت . من در زمینه آینده این صنعت به خصوص در دو تا سه سال آینده بسیار امیدوارم در سالهای آینده صنعت با رشد زیادی همراه خواهد شد. در واقع آینده این صنعت بسیار نوید بخش و امیدوار کننده است. عرضه کنندگان این سیستم نیز در بازار باید خود را آماده کنند اطلاعات خود را به روز نمایند و با خصوصیات بازار آشنا شوند و بدانند که این بازار تغییر کرده است. در ادامه باید با تفکر افراد در این زمینه آشنا شد. در صورت در نظر داشتن این مسائل میتوان در این بازار کارهای خوبی را صورت داد .


باب وو به مقایسه تجهیزات آنالوگ و شبکه ای در ایران پرداخت و گفت ((به نظر من بازارتجهیزاتی در ایران به دو دسته تقسیم میشود. دسته اول بخشهای کوچک و شرکتهای نه چندان بزرگ هستند که بیشتر از تجهیزات آنالوگ استفاده میکننددر پروژه های بزرگ کشور در برخی صنایع از قبیل نفت ،حمل و نقل عمومی و بخشهای ارتباطاتی به صورت گسترده از تجهیزات IP استفاده میگردد. چراکه این تجهیزات را ساده تر میتوان با شبکه های مختلف مرتبط ساخت.

وی با اشاره به رشد یکنواخت دوربین مدار بسته تحت شبکه(IP) عوامل موثر در کاربری این تجهیزات را چنین برشمرد ((عامل اول در استفاده از این تجهیزات افزایش آگاهی و دانش افراد است.عامل موثر بعدی مبحث آموزش است که باید در این زمینه کار شود. درصورتی که افراد درباره مزایای این سیستمها آموزش کافی ببینند تمایل بیشتری پیدا میکنند.عامل سوم در این زمینه قیمت سیستمها میباشد که باید منطقی تر شود تا حرکت به سوی این تجهیزات سرعت گیرد.))

جستجوی در سایت